Helpcentrum

E-mail instellen – recorder

Voordat u begint

  • Sluit een monitor aan op uw recorder.
  • Sluit een muis aan op uw recorder.

1

Ga naar het menu

  • Navigeer uw muis naar de onderkant van het scherm.
  • Er zal een menubalk tevoorschijn komen.
  • Klik met uw rechtermuisknop op het meest linker icoontje.
  • Klik op: Setup/Instellen.
  • Vul nu uw wachtwoord in. Standaard wachtwoord: secure12 
  • Klik op: Unlock/Ontgrendelen.
  • Klik in het startscherm bij: Network/Netwerk op: Email.

2

Vul hier uw e-mail account in.

  1. Activeer eerst de checkbox bij: Email.
  2. Vul de SMTP-poort in. (Elke e-mail provider gebruikt zijn eigen poort)
  3. Vul de SMTP-server in. (Elke e-mail provider gebruikt zijn eigen server)
  4. Vul de User-Name/Gebruikersnaam in. Dit is het account waarmee de recorder de e-mailnotificaties verstuurd.
  5. Vul het password/wachtwoord in van het account van stap 3.
  6. Vul de receiver/ontvanger in. Dit is het account waarop u de e-mail ontvangt. U kunt tot 3 verschillende ontvangers instellen.
  7. Vul de eventuele interval in. Dit is het aantal minuten wat de recorder hanteert voordat hij nieuwe e-mails verstuurd.
  8. Klik dan op test en controleer of u de e-mail ontvangt van de recorder.
  9. E-mail ontvangen? Klik dan rechtsonder op Apply/Toepassen. (Indien u de e-mail niet ontvangen heeft, controleer dan of de gegevens goed zijn ingevuld en probeer het opnieuw)

Publicatiedatum: 19 mei 2022

Was dit artikel nuttig?